14/6-10

Klockan är strax halv 11, kunde inte sova så jag gick upp ungefär kvart i 10. Har kollat runt lite på datan, klätt på mig kläder och snart är det dax för frukost/lunch. Ungefär vid 1 så ska jag ner på stan och möta mamma, vi ska ner till arbetsförmedlingen vilket jag nämnde igår på bloggen också. Jag tror det kommer bli rätt segt att stå där för att dom är inte snabba dom som arbetar där. Men jag längtar redan galet tills vi ska till House Of Pain för jag vill bara boka min tid och gadda mig, ska ta med mig båda bilderna jag ritat och se vad han kan göra för snyggt utav det. Vart jag ska ha min gaddning kommer bli en påbyggnad på den jag har på min vänster underarm, för jag kommer göra hel min vänster under arm..gaah vill bara göra den nu haha!
Kommer lägga upp musik tips senare under dagen här också, kanske ni har något att se fram emot ;)


Det här är min gaddning som jag ska bygga på.

Här är bilden jag ritat som påbyggnad ! Men den kommer inte bli så
stor utan jag kommer be honom rita om den på något snyggt sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hmmm, konstig tjej.. men har ni träffats? eller är hon bara internetkär i dig? finns ju såna också.. fast bara att skita i dom, plus du verkar ju ha det underbart med din tjej ! :)



riktigt snygg tatuering, & bilden du ritat va grym fan ! :o

2010-06-14 @ 10:51:32
Postat av: Band Of Horses

Very Good! I love it.

2011-05-12 @ 09:28:39
URL: http://band-of-horses.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0