You make me crazy

Sent inlägg idag blir det, hade möte imorse klockan tio jag hade vart duktig igår kväll och ställt klockan och den ringde säkert imorse men jag måste ha klickat den. För att tio i to så väecker Sofie mig genom att säga "Ska inte du på möte?" jag kollade på mobilen och sa i en lugn ton "jo jag ska vara där om tio minuter", men när jag sa det högt då insåg jag att helvete också hur ska jag hinna ner på stan på tio minuter? Men jag lyckades för jag sprang som en jävla dåre, kom ner på stan på 7 minuter..det är galet asså och jag har redan träningsvärk i mina ben haha (dålig kondis och motion är inget för mig riktigt). Så jag hann i tid till mötet vilket var bra för att det var ett viktigt möte.
Efter mötet så drgo jag hem och åt och duschade, efter det blev det hem till Sofie vi tog det bara lungt som vi brukar göra hehe. Sen mötte vi Matilda hon lånade ett spel utav Sofie, nu så har jag precis ätit middag och ska skriva klart det här inlägget sen blir det att gå till Sofie igen.
Skriver ett inlägg senare kanske, vem vet vem vet.

Kommentarer
Postat av: dajana

sv: Tack älskade vän! Du betyder. <3

2010-07-13 @ 11:06:01
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0