Word Up

Godmorgon på er, vaknade för ca 1 timme sen. Vaknade utav min lillebror som har sitt rum bredvid mig, han hade på maxad volym och spelade Halo (ett tv spel). Så det var inte helt okej att vakna till det!
Men jag gick upp och gjorde frukost till oss två och nu så sitter jag och lyssnar på musik med lillebrorsan bredvid mig. Och just nu lyssnar vi på Atreyu - Blow och min bror diggar as mycket till musik haha bra att man har lärt brorsan vad riktig musik är för något ;)
Nu ska jag fortsätta vara med brorsan min och jag langar nog iväg ett inlägg senare igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2010-07-15 @ 13:10:30
Postat av: Karlsson

svar till anonym: till en början skriv gärna ditt namn lättare att svara då eftersom att det är just DU som frågar. Och jag är 19 vilket det står i två inlägg tidigare här på bloggen.

2010-07-15 @ 13:12:40
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: AB PW

söt bild !

2010-07-15 @ 16:45:41
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: nick

från sidan ser du exakt ut som en oscar jag har sett några gånger på min skola.



inte för att vara otrevlig eller så, men jag tycker att du ser ut som tjejen från filmen City of Ember

2010-07-20 @ 01:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0