Vad ska man säga...

... Om Södertälje Sjukhus, fick en tid idag hos läkaren på jourmottagningen och jag träffade en läkare som lyssnade på mina lungor och gjorde en undersökning. Och efter att han hade kollat om det var något så var resultatet : "Det piper i din lunga men det är ingen fara det går nog över. Men du får medicin till din hosta."
Och efter det som hände igår att allt blev svart och jag förlorade känslan i benen så var det tydligen ingen fara alls enligt min läkare som jag träffade, sen så tog det bara 10 minuter och träffa honom så nu är det pengar åt helvete för att veta att det inte är någon fara alls trots händelsen igår och att det piper i lungan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0