Tidsfördrift !

Visste du..

Att jag vill ha - En ny mobil
Att min senaste kyss - Var idag
Att jag lyssnar mest på - Rock
Att jag pratar - Rätt så ofta
Att jag inte gillar - Falska människor
Att min första riktiga kyss - Var i 7an
Att jag avskyr när folk snackar - Skit
Att kärlek är - Underbart
Att jag gillar att - Sjunga
Att jag alltid kommer att - Vara sprallig
Att jag är hemligt förälskad i - Jag är inte hemligt förälskad
Att sist jag grät var - Här om dagen
Att min mobiltelfeon är - Trasig
Att när jag vaknar på morgonen - Vill jag bara somna om
Att innan jag går och lägger mig - Släcker jag lamapn? haha
Att idag har jag - Fixat hem en film
Att just nu tänker jag på - Att ta en dusch
Att ikväll ska jag - Kolla på Snabba Cash
Att imorgon kommer jag - Bara softa
Att jag hoppas - Att allt fortsätter så bra som det är just nu

Har du/ Vem har..

Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Ja
Någon du hatar? Ja
Vem kramade dig senast? Mamma
Vem pussade dig senast? Den bästa <3
Vem ringde senast? Min jobbcoach
Vem ringde du senast? Sofie
Vem var hemma hos dig senast? Sofie
Vem var du hemma hos senast? Sofie
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ja

Jag..

Är singel? Nej
Svär ofta? Mjo
Sjunger i duschen? Nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt? Hahah jaa
Skulle göra en plastikoperation om det är ofarligt och gratis? Kanske det

Har du..

Piercingar? Har haft, men ska pierca tungan snart
Syskon? Ja
Jobb? Ja
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Ja
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Hyffsat bra iaf..
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Är kär
Gjort något olagligt? Ja..
Somnat i skolan? Ja
Brutit ett ben? Ja
Tappat bort mig i min hemstad? Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja..
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Senast igår sov jag en hel dag
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personen eller mer på en kväll? .. ja
Blivit generad inför folk? Inte vad jag kommer ihåg iaf
Varit kär i någon utan att säga det till den personen? Ja
Ätit musslor? Nej
Varit på festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? Ja
Blivit kallad player? Ja
Färgat håret svart? Ja

Vad..

Längtar du till mest just nu? Börja jobba ordentligt
Ska du göra i helgen? Vet ej
Har du för kläder på dig? Svarta jeans, vit t-shirt, grå tjocktröja
Gjorde du igår? Sov..
Ska du göra i sommar? Sommaren är snart slut, men jobba och softa
Åt du senast? Frukost
Har du för mobil? LG
Vad köpte du senast? Godis
Skulle du göra om du såg ett lik i skogen? Ringa polisen

Vem/Vilka..

Slog du senast? Ehm.. kommer inte ihåg
Fick du senast sms från? Tihi
Pratade du med senast? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Min familj, flickvännen och dom närmaste vännerna
Kan du lita mest på? Svårt att lita på människor fullt ut
Vet mest om dig? Mamma typ haha
Sov du tillsammans med senast? Sofie

Allmänt..

Har du pussat en groda? Nej
Kan du hjula? Ja
Biter du på naglarna? Sometimes
Är du emo? haha nej
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Bli överlycklig
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja
Har du sjungit inför publik? Ja
Följer du mode? Nej
Är du hungrig? Ja haha
Är du blyg? Tss Neje :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0