This is war

Mår fortfarande lika piss som jag gjorde igår och i förigår, hoppas verkligen att jag blir frisk snart för jag har inte råd att vara sjuk plus att det suger att man blivit sjuk när man precis börjat på en ny arbetsplats.
Men nog snackat om att vara sjuk för man blir ju inte friskare direkt!

Just nu så sitter jag hos Sofie, vaknade för typ två timmar sen heh. Jag sitter och lyssnar på musik medans hon gör sig i ordning för att hon ska snart dra och träffa en kompis och då ska jag dra hem. Får se om vi träffas senare ikväll det märks :)

Rubriken är en låt som jag har blivit helt beroende av: 30 Seconds To Mars - This is war
Det är en grym låt som jag tycker att ni borde lyssna på (Y)


Kommentarer
Postat av: m

HEjsan, Vad du skulle vilja se mer av i min blogg:D

Det skulle hjälpt mig jätte mycket med ett svar så jag kan förbättra lite saker som saknas :D

Kramar / Michelle

2010-07-31 @ 14:23:28
URL: http://michellesworld.blogg.se/
Postat av: Madde

Drygt :-( . Krya på dig!

2010-07-31 @ 23:29:25
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0