Sol+Strand=bra skiit

Igår var en helt perfekt dag faktiskt, inga konstigheter alls när det gäller den dagen. Brännboll var riktigt kul igår med familj/vänner, visst fick man en hel del gräsfläckar men det går ju bort i tvätten och vad gör man inte för laget haha man måste ju offra sig :P
Sov hos Sofie inatt med och vi vaknade för inte sådär jätte längesen, vi ska strax åka till stranden där resten av folket är och det kommer nog vara nice att åka dit. Bara det att jag måste försöka komma ihåg hur man tog sig till Malmsjön när man cyklar. Önska mig lycka till på den biten haha för det kommer nog behövas!
Langar iväg ett inlägg senare idag, ha det gött så länge :D

Kommentarer
Postat av: m

sv: jag mår bra =D

2010-07-04 @ 14:07:28
URL: http://michellesworld.blogg.se/
Postat av: m

SOMMAR-RÖSTA GÄRNA PÅ MIN BLOGG!!

2010-07-04 @ 14:45:30
URL: http://michellesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0