S T Ö R T !

Okej jag är lite förbannad just nu. Varför? jo för att det är en tjej som först och främst la upp en video på youtube över att jag var död och vilken frisk människa gör en sån sak? Och hennes anledning till videon som jag fick reda på var att hon TRODDE att jag var död men inte att hon var säker på det. Sen kollade jag upp om hon fanns på bdb och det gjorde hon och gissa vad...Hon har lagt upp bilder där på mig med och påstår sig sakna mig. Men saken är den att jag känner inte ens henne. Jag tycker det är helt rubbat att man gör en sån sak och om ni tycker att jag har fel över det så lägg en kommentar och en motivering till varför jag isf skulle ha fel.!

Kommentarer
Postat av: erika

meeen shit :O rubbad brud!

2010-07-18 @ 17:13:51
URL: http://tyrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0