New experiences

Man lär sig något nytt varje dag och idag efter att vart på utbildningen på jobbet så har jag lärt mig en hel del nya saker. Eftersom att jag utbildar mig och kommer jobba som försäljare så har jag fått lära mig väldigt mycket om försäljning. Det vi ska sälja nu på jobbet är el ifrån Telge Energi och som min chef säger "det kanske inte är det sexigaste man kan sälja" och det håller jag med om men det är ändå rätt kul att hålla på med för att man lär sig något nytt och lär sig mycket om el. Och min skalle är helt fullproppad av information som jag fått idag, fick dessutom mail ifrån chefen på saker som jag skulle plugga på och jag har vart riktigt duktig och pluggat idag (stolt över mig själv !).
Men nu ska jag vara med Sofie och bara softa för att jag är så sjukt seg.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0