Man mår som man förtjänar

Igår blev det snabbt ändrade planer, skulle kolla på Shutter Island men så blev det inte för att filformatet på filmen läste in min tv så mamma låg i soffan och lyssnade på musik och bara softade och jag kollade lite på filmen på min data. Men sen så blev det hem till Matilda där det blev dricka och ett bra sällskap, vi körde en hel del kortspel ett av spelen var Fuck The Dealer och jag förstår nu namnet på spelet iaf. För att idag är jag fanimig inte fit for fight alls, mår så jävla dåligt. Dricka mycket på en kort tid är inget jag rekomenderar och det händer ofta att man gör den tabben haha.
När jag vakande hemma hos Sofie så ville jag nog ärligt talat bara dö så illa är det idag asså, efter att man vart vaken ett tag blev det gå hem och ducha och försöka bli människa. Men som mamma sa hemma jag var nog inte fullt ut nykter och jag tror inte heller att jag var det för att det tog tid att hitta rätt tangenter på datan när man satte sig vid facebook osv. Men nu mår jag inte liiika dåligt men jag mår som fan själv ändå.
Om man bortser från allt det där så är läget lungt med mig, kan ju säga att jag har en grymt snäll bror också för att jag fick en ny tröja av honom idag som är skit snygg..Tack brorsan ♥
Nu ska jag bara fortsätta ta det lungt, kanske slänger iväg ett inlägg till senare beror nog helt och hållet på hur jag mår. Peace out så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0