Louder Than Words

Okej nu är det såhär att jag har i princip blivit helt beroende av David Guetta och hans nya låt Louder Than Words, den är så grymt skön att lyssna på!!
Sov hos Sofie inatt och ska snart träffa henne igen, vet inte vad vi ska göra men det märker vi som sagt. Imorgon är det stranden som gäller med hela familjen plus Krille och hans dotter. Det kommer blir grymt kul, tror vi kommer dra till stranden på söndag också eftersom att det ska bli as varm här i helgen!
Nu ska jag gå och vara social med mamma innan jag ska träffa Sofie och jag kommer nog ge musik tips senare under dagen också. Ha det gött så länge.


Kommentarer
Postat av: dajana

hahaha lätt att du är pluttis.



puss

2010-07-09 @ 15:10:03
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: narges!

säg inte "vilka som vinner", säg bara spanien ;)

Fabregaaaaaas my hero! <3

2010-07-09 @ 16:34:33
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0