Det här är musik !

Okej nu var det längesen jag gav musik tips så jag kommer lägga upp låtar här nu. Jag kommer i princip bara lägga upp rock för jag har fastnat i det igen, jag gjorde nyss i ordning en spotify lista med bara rock. Jag tycker ni borde lyssna på låtarna för dom är grymma ;)

Musik:

Mötley Crüe - Kickstart My Heart
Mötley Crüe - Girls, Girls, Girls
Mötley Crüe - Wild Side
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Judas Priest - You've Got Another Thing Comin'
Judas Priest - Angel
Limp Bizkit - Break Stuff
Limp Bizkit - My Way
Korn - Word Up!
Korn - Freak On Leash
Deftones - Hole In The Earth
Queens Of The Stone Age - No one Knows
Foo Fighters - The Pretender
Foo Fighters - Best Of You
blink-182 - I Miss You
blink-182 - What's My Age Again?
My Chemical Romance - Helena
Sum 41 - Still Waiting
Sum 41 - Pieces
Slipknot - Snuff
Slipknot - Before I Forget
Stone Sour - Zzyzx Rd.
Killswitch Engage - Holy Driver
lostprophets - Rooftops
Papa Roach - She Loves Me Not
Papa Roach - Scars
Disturbed - Stricken
Sonic Syndicate - Burn This City
Avenged Sevenfold - Afterlife
Story Of The Year - Sidewalks (Acoustic Version)
Skillet - Hero



Kommentarer
Postat av: sandra

du det var en hel del bra musik :D

2010-07-15 @ 12:22:58
URL: http://sandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0