Bromance

Det har vart en riktigt seg dag idag och jag mår fortfarande lika piss som innan. Har hjälpt mamma här under kvällen med hennes mp3 för att hon ville ha ny musik, och det var riktigt kul när jag, mamma och Sofie satt i köket och fixade med musiken. Nu så ska jag kolla på lejonkungen tillsammans med Sofie och imorgon är det jobba som gäller vilket jag ser fram emot. Just nu på jobbet så är det utbildnings vecka och sen veckan efter det är det jobba ordentligt som gäller.
Dagens låt är: Tim Berg - Bromance

Så nu skriver jag godnatt så slänger jag iväg ett inlägg eller två imorgon, puss !




Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

usch den är sorglig ju ^^

2010-07-25 @ 23:21:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0