2 Timmar!!

Som sagt det blev stranden idag, resan dit var bara heeeeeeelt galen.
Varför den var galen är för att det blev en rundtur runt i princip hela Södertälje för att Sofie tyckte att hon kunde vägen till Malmsjön bättre än mig. Men vem var det som egentligen hade rätt? Jo jag, men nej då vi åkte igenom Geneta, Ronna, Lina Hage och sen var vi på rätt väg till Malmsjön. 2 timmar tog det att cykla ut dit och det är helt aa nej jag vet inte bara för lång tid. När vi väl kommit fram till Malmsjön så drar min mamma och hela gänget där ifrån bara för att vi hade tagit så lång tid på oss att komma fram, för jag hade pratat med mamma nästan 3 timmar innan och sagt att vi kommer ut till stranden. Så det blev att jag och Sofie var där själva men det gjorde inte så mycket :)
När vi skulle hem så fick jag visa vägen hem som tog bara 40-45 min att cykla, för när vi kommit fram till Ronna så visade jag Sofie att det var den vägen vi skulle åkt på från början men hon trodde att hon hittade och visste vägen men så var det inte. Och det där "tror" har jag tröttnat på en hel del nu, "jag tror att vi är på rätt väg nu" haha.
Och när vi kommit till Bårstafältet så blev vägen hem 1000 ggr roligare för att Sofie blev nästan bästa vän med en stolpe, 2 meter innan stolpen så hör man bara ett skrik och jag kollar bakåt för att se vad som händer. Då ser jag Sofie bara flaxa omkring på sin cykel och är väldigt nära på att åka in i stolpen, och det såg så sjukt jävla roligt ut för att cykeln åker åt ett håll och Sofie hittar inte handbromsen (som bara fanns på den cykeln). Jag vek mig utav skratt låg på marken och bara skrattade som fan. Och efter den händelsen berättade hon för mig att under hela vägen hem hade hon glömt bort vart bromsen var vilket gjorde det ännu roligare. Ni skulle nog också tyckt att det var väldigt kul om ni hade vart med och sett det hela :'D
Så det var en hel dag ute och cykla, men dagen var lätt värd till tusen!!

Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

sv: Ja det är därför jag har luggit på stranden hela helgen och förra (:

2010-07-04 @ 20:37:41
URL: http://soininensfot.blogg.se/
Postat av: matilda

sv ; jorå det är la bra. själv då ?

2010-07-04 @ 22:30:49
URL: http://matildaaajosefine.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahahaa ,vadå?(A) vi kom ju fram iaf när vi tog min väg XP

hahaha du är sååå himla dum, de kunde gått riktigt jävla illa asså XP <33

2010-07-05 @ 11:19:44
URL: http://sofieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0