2 filmer.

Idag har man inte gjort så mycket mest bara softat vilket inte alls är så ovanligt när det gäller mig hehe. Sov hos Sofie inatt och efter jag hade vaknat fick jag dra hem och vara "olaglig", laddade hem Snabba Cash som jag och Sofie kollade på senare på dagen. Jag rekomenderar INTE den filmen inte om man har läst boken. För att om man har läst boken och sett filmen så saknas det hur mycket saker som helst i filmen och aa.. en stor besvikelse iaf!
Sen för ett tag sen så kollade vi på Girl Interupted och den gillade jag starkt så den kan jag rekomedera att se (Y)
Så 2 filmer på en dag och Sofie somnade inte haha :D Nu blir det umgås med henne och bara softa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0