Yeah Yeah Yeah

Hey you guys!

Hur mår ni? Själv mår jag bara bra :)
På julaftons kvällen gick jag ju hem till min älskling och jag gav henne sin ena julklapp. Jag fick julklapp av henne med för den delen :D Utav mig så fick hon en parfym, men idag så ska hon få sin andra julklapp vilket är att få shoppa på mitt kort, för jag visste inte vart jag skulle handla presentkort så då gjorde jag den här lösningen. Utav min kära fick jag två stycken as fina tjocktröjor och en parfym som jag velat haft länge, Tack babe!
Igår så var vi på bio och såg Narnia i 3D, den rekomenderar jag starkt för den var skit bra. Det var hur mysigt som helst att gå på bio med älsklingen, det kommer vi göra om massor med gånger :)
Idag så ska vi upp till Sthlm och shoppa en hel del..det är alltid lika kul att shoppa när man har pengar haha, och sen tror jag älsklingen kommer tycka det är roligt att shoppa med tanke på att det är mitt kort som kommer dras haha.
13 dagar kvar ♥

Dagens låt: Chris Brown - Yeah Yeah Yeah
Den är helt ny och finns bara på youtube men den är grym ;)

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: DIN KÄRASTE

Julklapparna va asbra älskling e super nöjd, tack tack tack!! O dom senaste dagarna har varit uber mysiga ska du veta!! Puss puss love you <3<3<3

2010-12-26 @ 22:57:18
Postat av: dajana

sötaste paret!

2010-12-28 @ 16:59:15
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0