Vad ska rubriken vara?

Hey you guys!

Jag ska nog inte lova er att blogga mer eftersom att jag inte kan hålla det, nu kommer jag blogga tippsomtätt istället för att mina löften inte hålls. Men jag ska försöka iaf!
Igår så var jag på ett 3års kalas, för min kusins son fyllde år. Det var jätte trevligt där verkligen jag träffade en del personer som jag inte träffat på länge så det var bara en massa trevligt. Innan jag åkte där ifårn så klippte jag mig så nu har jag kort hår igen vilket är as skönt, kommer säkert upp med en bild sen för jag har ingen nu. När jag kom hem ifrån min kusin så hade älsklingen och hennes syster åter igen gjort en lek med lappar och det var bara för mig att börja leta efter alla andra lappar för att sen få det som jag egentligen letade efter.
På den första lappen stog det såhär: "Hej min vän..Vi tänkte att du skulle få fortsätta leka nu efter att du varit på kalas. det blir ju snart en tradition :) Börja med att leta efter första lappen som ligger bakom världens snyggaste tjej."
Sen var det ju bara för mig att leta och min "vinst" som var kladdkaka haha.
Sen när jag och älsklingen var själv apå rummet så fick jag en tröja av henne som verkligen var as snygg, den gillar jag skit mycket.
Idag händer inte så jätte mycket, jag ska försöka flörta till mig en stund framför mitt x-box så vi får se hur det går..önska mig lycka till!!
Snart så får vi också besök av Sofies vän så det ska bli trevligt, vi får se sen om jag bloggar mer idag det märker ni :)

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0