Update

Hey you guys!

Vet inte riktigt vad som har hänt med blogghumöret, det har bara känts som om att jag inte riktigt hinner eller tänker på att blogga. Men jag ska ta och börja sätta påminnelse av att jag ska blogga för då blir det mer uppdatering här hehe.
Jag har börjat bli friskare nu, ingen feber idag men huvudvärken är kvar och nästäppan men jag hoppas det släpper snart, läkarna sa ju att jag skulle komma tillbaka om min huvudvärk inte släpper så jag hoppas att den släpper här inför nästa vecka.
Snart så ska jag och älsklingen kolla på Lost, jag har aldrig vart intresserad av den serien tills jag blev tvingad av att kolla ifrån början och nu är jag hel fast haha, måste nog vara oloaglig och ladda hem säsong 3-6 för älsklingen har bara 1 och 2 i orginal och ingenting på datan men det fixar sig :)

Btw, vad tyckte ni om My Chemical Romance album som jag tipsade om? Eller ni kanske inte lyssnade på det men jag tycker iaf det albumet är awesome!

Bjuder på en gamal bild :P

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: dajana

sötnisse..

2010-12-09 @ 10:39:58
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: nickita

saknar att prata med dig alex.. vad har hänt?

2010-12-12 @ 18:29:47
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0