PANG PANG

Hey you guys!

Well..lite duktig är jag nu som kastar iväg ett andra inlägg idag haha.
Jag lyckades fixa till att jag fick spela en timme idag (fan vad jag är bra), men...det kostade mig att ge älsklingen massage också så jag måste göra det här senare för annars kan det bli så att jag kanske inte får spela mer.
Det spelet jag spelar är mitt älskade Call Of Duty - Mordern Warfare och det är svin kul, när jag har fixat ihop pengar så ska jag faktiskt köpa Call Of Duty - Black Ops för det verkar AWESOME!
Men nu så ska jag kolla på Lost med älsklingen och äta chips, mums!!

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: jennifer

vilken fin bild :D

2010-12-13 @ 23:17:42
Postat av: Karlsson

Svar till jennifer: Tack så mycket :D

2010-12-14 @ 00:26:19
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: nickita

jätte gulligt underbaraste :) hoppas allt bara går uppåt för dig nu pussen ! <3

2010-12-20 @ 20:38:24
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0