Pages Of Life

Hey you guys!

Idag fick man sig en liten sovmorgon, jag och älsklingen vaknade klockan kvart i elva annars brukar vi vakna klockan nio. Vi gick upp och tog det lite lungt och sen gick vi ut på en promenad med dogsen, det blev hyffsat lång faktiskt vi gick och postade mitt brev som jag behövde posta iväg idag. När vi gick ifrån Konsum (där jag postade brevet) så gjorde jag en riktig god gärning, det var så att det var en äldre herre som hade lite svårt med att gå. Då bad han mig om hjälp för att gå över en liten snövall för att han var rädd för att ramla, ibland är jag riktigt snäll asså. Sen när vi kom in så la vi oss i sängen och bara slappade tillsammans med hundarna, dom är alltid med oss haha. Efter ett tag så somnade Sofie i min famn medans jag spelade och jag måste säga att det är då man har bäst chans till att få spela en längre stund :D
Och vet ni vad? För ungefär 3 timmar sen fick jag ett samtal som gav mig en arbetsintervju imorgon kl.14.30 vilket är awesome, håll alla tummar för mig för att det skulle sitta så fint med ett jobb verkligen!!!

Peace out, lillevän.


Ville & Laban

Kommentarer
Postat av: Carro

bääbisar

2010-12-14 @ 20:07:01
Postat av: dajana

hahahaa shit vad söta hudar!

& vilken gullig lite gubbe :$

2010-12-16 @ 07:34:20
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0