Men nu glömde jag bort vad rubriken skulle vara

Hey you guys!

Igår var jag och älskling i Sthlm för att shoppa lite, men vi blev besvikna för det var inte så mycket rea som vi trodde att det skulle vara men jag kan säga er att fan vad folk det var ändå. Älsklingen valde två tröjor som hon ville ha av mig och som hon självklart fick av mig också :) Dom tröjorna var jäte fina och jag är glad över att hon är nöjd. Idag så var vi på stan i stälje och shoppade lite mer hehe, jag köpte mig faktiskt ett par byxor som var på rea som jag är jätte nöjd med, nu behöver jag inte köpa mer kläder för nu har jag kläder så det räcker och kläder som jag kommer använda tills det behövs nya. Vi blev hämtade från stan vilket var skönt för då slapp vi gå hem haha..latmaskar! Nu så ligger Sofie och sover och jag har suttit och fixat hennes pappas externahårddisk med en massa filmer och jag var extra duktig och la alla filmer i kategorier som t.ex drama,komedi, familj etc. Så nu ska det inte bli svårt att hitta film för dom iaf :)

11 Dagar kvar♥
Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: dajana

ibland saknar jag att snacka med dig,

& det var just detta jag visste skulle hända, att när jag väl lärde känna dig och när du väl börja betyda något för mig då försvinner du.. I miss you homie.

2010-12-28 @ 16:58:16
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0