Jul Jul strålande jul...nja inte förs om 3 dagar!

Hey you guys!

Nu är det mycket som är stressigt men jag hoppas det lägger sig efter jul och nyår. Julklapps handeln är slut för min del allting är klart på den fronten iaf :) Fick reda på att vi firar jul hemma hos min moster vilket kommer bli trevligt, men det bästa av allt är att min lillebror som är 15 kommer vara med att fira. Jag trodde han skulle vara med sin pappa eftersom att han bor där, så det är nog en av dom bästa julklapparna!
Jag pratade med min biologiska pappa igår också utav honom kommer jag få en ny mobil och lite annat i julklapp vilket är jätte snällt och uppskattas mycket. Telefonen jag kommer få är en Sony ericsson x10 mini pro har kollat på den telefonen mycket så den blir awesome, sen så älskar jag ju ericsson telefoner också hehe.

3 dagar kvar till jul :D

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0