Influensan

Hey you guys!

Idag är man inte pigg alls, har haft huvudvärk i 3 dagar och mått piss i 3 dagar men idag fick mamma och älsklingen som dom ville..Jag ringde till läkarna och fixade en tid. Jag kan ju säga att det var väl lite tur ändå för jag fick ju svar på varför jag mådde piss, jag har fått influensan och det suger verkligen. Har ju verkligen inte tid att vara sjuk nu för att jag har en massa saker att fixa och som behövs vara klart inom kort :(
Jag har legat och sovit nästan hela dagen och som tur är så har jag världens bästa flickvän som pysslar om mig och jag lovar att jag kommer pyssla om henne sen när hon är sjuk.

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0