Grattis på namnsdagen älskling!

Hey you guys!

Musik tipset jag lovade er i söndags blev inte av som ni kanske märkte och därför med detta inlägg kommer jag att ger er musik tips, jag tror jag har börjat få tillbaka bloggandet nu eller jag hoppas jag har fått det derls för att få tillbaka läsarna och för att jag var väldigt aktiv förut.
Idag har min älskling namnsdag så grattis till henne :)
Så vad tror ni jag har för musik tips? Jag har faktiskt bara två artister eller aa en artist och ett band, men jag hade bara detta som nytt att tipsa till er och jag gillar dom här låtarna sen om inte ni gör det ja då finns det inte så mycket jag kan göra hehe.

Musik:

  • Justin Bieber - Baby (Acoustic version)
  • Justin Bieber - Down to earth (Acoustic version)
  • Justin Bieber - U smile (Acoustic version)
  • My Chemical Romance - The only hope for me is you
  • My Chemicla Romance - SING

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Taack finaste <33

2010-12-10 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0