Free Fallin

Hey you guys!

Nu är julfirandet över med släkten, sitter hemma med familjen och lyssna på Free Fallin med John Mayer. Det har vart en jätte mysig dag och en hel del skratt med, lägger inte upp några bilder idag för jag orkar inte sätta in dom på datan men jag kommer lägga upp dom här någon dag. Jag måste ha vart snäll i år med tanke på julklapparna som man fick, fina kläder och lite pengar är jätte tacksam över det :) Senare ikväll så ska jag hem till älsklingen och fira lite där, ska ge julklappar till varandra och bara mysa, vilket jag tycker låter som en toppen avslutning på en dag som denna. Och julklappen jag fick igår utav min biologiska pappa är jag svin nöjd med, mobilen fungerar som den ska och jag är som sagt (upprepar) svin nöjd!
God jul på er alla hoppas ni har haft en toppen dag♥

Peace out, lillevän.
Jag bjuder på en riktigt gammal bild på mig och min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0