En dag kvar :)

Hey you guys!

Har ni någon julkänsla i kroppen? Det kan jag lovar er att jag har, jag längtar riktigt mycket tills imorgon. Om en stund kommer min biologiska pappa hit och jag ska få min julklapp, fast jag vet ju redan vad det är och det är mobilen som jag nämnde i inlägget innan detta. Jag är verkligen jätte glad över den för att mobilen jag har nu lever seriöst sitt egna liv, när jag ringde älsklingen så stod det helt plötsligt på dolt nummer vilket jag ALDRIG har haft förut och ibland går det inte ens att skicka mess eller svara i telefonen så man är inte så glad på den iaf.
Under dagen här ska det bli bakning och bara julmys, sen senare ikväll kommer det bli uppesitta kväll hos älsklingen med Carro och Kim :)


Jag älskar dig, det är inte långt kvar nu älskling!

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: S

O JA DIG <333

2010-12-23 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0