...Det är värt det!

Hey you guys!

Igår var det sjukt kul asså, bra folk roliga spel vad mer kan man begära. Plus att jag lyckades fixa med mig min älskling efter mycket tjat :D
Våra planer var att ta sista tåget hem, men vet ni vad? Så blev det verkligen inte vi kom hem 4 imorse och det var lärt värt att komma hem så sent. Idag mår man inte riktigt lika bra men det får man ta, visst det blev mycket dricka igår men ändå så höll man sig på benen och allt. Kunde inte önskat om en bättre kväll, en av dom bästa på länge!
Tack Niklas, Sofie, Matilda, Marie, Paulina, Lovisa och ALLA ni andra som var där!

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: s

om de fanns en gillaknapp skulle jag gilla detta nu :D

puss puss ÄLSKAAR DIG <3

2010-12-18 @ 13:24:19
Postat av: Karlsson

Svar till "s": Haha du och dina gilla knappar asså ;)Det är bara att gilla på :D Älskar dig med<3

2010-12-18 @ 14:22:00
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0