Cola..

Hey you guys!

Nu kommer det komma två inlägg direkt inpå varandra men jag börjar med detta som är lite komiskt faktiskt :)
Här om dagen så hade jag och Sofie mys med chips och dip och cola, vi kollade runt lite på datan och tv'n och bara tog det lungt. Men när jag skulle få sätta mig vid datan så reste vi oss upp samtidigt och då hände det....Jag på något sett råkade slå ut hennes cola glas ur hennes med min armbåge så att glaset studsade på hennes knä och det skvätte upp en del i luften och sen på golvet. Men då pratar vi inte om golvet utan hennes vita matta, hon kopplade först inte att det hade hamnat där och jag brast i skratt så att det gjorde ont i min mage. Då hör man bara FIIII...IDIOT!!! Då började jag skratta ännu mer för att då såg hon att det blev en stor cola fläck på hennes matta, allt hon kallade mig var idiot fast med stora bokstäver. Efter ett tag fick jag ju skuldkänslor och började säga förlåt men det spelade absolut ingen roll hur många gånger jag sa förlåt så fick man bara tillbaka idiot. Men sen när fläcken var borta då var allting tydligen normalt igen för hennes del och sa att det inte gjorde något för att den försvann haha ja en aggresiv flickvän har man och till en början fick jag mig ett gott skratt iaf hahaha!

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: Din babe

HAHAHAHAH, dumma dumma katta <333

2010-12-29 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0