2010

Hey you guys!

Idag så tänker jag sammanfatta mitt år och det kommer nog bli en hel del heh jag hoppas ni orkar läsa :)

- I slutet av mars början av april så opererades jag pga av sjukdom
- Låg på sjukhuset i nästan en vecka och fick i princip lära mig gå på nytt
- I april så hade jag min studentskiva på stanleys i Södertälje och den gick som den gick haha
- I april så började jag umgås jätte mycket med Sofie
- Jag blev förälskad
- Jag blev tillsammans med Sofie och är det fortfarande
- Jag har festat en hel del under årets gång
- Jag tog Studenten i Juni
- Jag har saknat en person i två veckor så att det gjorde ont
- Jag firade en galen midsommar
- Jag fick en bästa vän men förlorade en också
- Jag har fått lära känna en hel del nya människor som nu betyder väldigt mycket för mig
- Jag har fått fira 1,2,3,4,5,6 & 7 månader med min älskling
- Jag har insett vad jag vill göra med mitt liv
- Har blivit lurad på ett jobb
- Skrivit mer i min bok
- Planerat min framtid och jag vet att allt kommer gå igenom
- Jag vet säkert att jag inte kommer leva ensam utan att min älskling alltid kommer vara här med mig
- Jag har bråkat men allt är löst nu
- Jag har var på min älsklings student
- Jag har firat min 19 års dag
- Jag har firat jul både med familjen och älsklingen
- Fått fina presenter av familjen och av älsklingen
- Och gett bort fina presenter
- Jag har fått kontakt med en massa gamla vänner och det känns awesome
- Jag ska fira nyår med älsklingen och min bästavän

Detta är min korta sammanfattning på året men det finns mer men dom som har vart med mig under årets gång vet också vad det är som saknas om det skulle saknas något. Allt jag kan säga tack till alla för det här året ni har gjort ett år värt att minnas och älskling.. DU KOMMER ALLTID VARA MIN♥










Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: Sofie

DOM BÄSTA MÅNADERNA MED DEN BÄSTA <3<3<3

2010-12-29 @ 21:30:33
Postat av: amy

jag älskar diiiiiiiiiiig

2010-12-30 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0