Zzyzx Rd.

Ska man börja med att säga godmorgon kanske? Har vart vaken ett tag men nu är jag mer vid medvetet, igår var en hel galen kväll seriöst vi började kröka redan vid två på dagen och fortsatte in till natten.. Som sagt vi skulle ner till Pretzeltown men det var bara jag och min kusin som kom ner dit, dom andra var påväg men vände hem för att vissa var för fulla. Haha härligt att jag och min kusin var dom "yngsta" igår kväll och vi var dom som höll igång som fan. Vi drog till Stanleys för att vi skulle möta några av mina väner där men när vi väl kom dit så var dom på Sailors så vi drog dit istället, när vi var där en stund så drog min kusin hem för att hon var trött så helt plötsligt var jag själv utav det umgänget som vi skulle vart från början. Så jag fortsatte festa med min kompisar, vi drog tillbaka till Stanleys och dansa och drack öl haha. Sen kom jag hem tillsammans med Sofie och då är min bror, min kusin och hans vän fortfarande vaknaså vi fortsatte fest till lite hos mig och jag har aldrig sett min bror så full och inte hans vän heller ahahah! Men det blev en lyckad kväll som sagt finns inget att klaga om när det gäller kvällen i sig.




Iaf 3 bilder ifrån igår (Y)

Kommentarer
Postat av: fredde

Jag va inte ful :D

2010-08-22 @ 14:22:33
Postat av: elina

japp helt awesome (y'

2010-08-22 @ 14:51:32
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Svar till Fredde: Haha det heter full, men joo du var as full ju!! :D

2010-08-22 @ 18:38:03
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0