Well then

Dax för ett inlägg nu va? Jag hoppas att någon av er lyssnade på låtarna som jag tipsade om igår och om ni gjorde det släng gärna iväg en kommentar på vad ni tyckte om dom. Jag har iaf blivit helt fast för 30 Seconds to mars nu, jag har alltid älskat bandet men hade en paus ifrån att lyssna på dom men nu så lyssnar jag på dom dagligen. Idag har jag inte gjort så mycket sov hos Sofie inatt så var med henne på förmiddagen här, men kommer dra till henne senare också. Har suttit och pratat med mamma en del men hon dissar och drar och tränar haha, så nu sitter jag här vid datan med 30 Seconds to mars i hög volym i bakgrunden (a).
Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning har vart lat idag och inte orkat göra det än haha men snart så, vi får väl se om jag lägger upp ett inlägg senare också.
Ha det gött så länge.

Peace out


Kommentarer
Postat av: nickita

söt alex :) <3

2010-08-16 @ 22:23:55
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0