Vart är festen ?

Okej okej idag/ikväll har man i princip blivit medtvingad på fest i Trosa, när det gäller Sofie så har man itne så mycket att säga till om utan det är bara att hänga med haha. Ser fram emot det tror att det kommer bli riktigt nice !
Idag har jag inte gjort så mycket, sov hos Sofie inatt och vaknade typ halv 9 i morse och det är fan inte likt mig haha. Efter typ en timma vaknade Sofie och vi tog det bara lungt sen blev det vidare ner på stan för att möta min mamma, där fixade vi lite saker och sen träffade vi Matilda och Mickis en snabbis innan vi åkte hem. Och nu så gör vi inte så mycket ska typ åka om två timmar (Y)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du hittade en fest ;)

2010-08-07 @ 12:47:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Lugosi

sv; har gjort det nu

2010-08-07 @ 16:09:47
URL: http://lugosi.blogg.se/
Postat av: Lina Rasjö

Det var trevligt!! Du får komma tillbaka och hämta dina kalsonger någon dag ;-)

2010-08-09 @ 17:56:04
Postat av: Karlsson

svar till Lina Rasjö: Ja det var grymt trevligt, det måste göras om :D hahaha ja jag får ta o göra det asså (:

2010-08-09 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0