Tv-Spel är kul okej?

Nu var det lite för längesen jag bloggade och jag har fått ett jävla tjat av Sofie att blogga så gör henne en tjänst nu också haha! Har inte gjort så mycket dom senate dagarna mest bara softat och vart med Sofie, nördat Lost vilket bara är tack vare Sofie gillade först inte serien när den kom så har i princip bara skitit i det fram tills hon sa att jag skulle se det. Och jag har sett klart säsong 1 på 1½ dag (a) och nu vill jag bara börja på 2 säsongen men det är nog inte så bra att göra nu för att Sofie får inte någon kontakt med mig och somnar, tydligen så blir jag dryg också så väntar lite innan jag börjar på 2a säsongen. Sen har jag suttit oc spelat en del också vilket hon absolut inte tycker om "Sofie- Stackars mig", men tv-spel är kul så är det bara!! Men nu orkar jag inte skriva mer, snart blir det väl krypa ner i sängen.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0