Tandläkarn'

Idag var jag ju som sagt hos tandläkarn vilket söööög för att för första gången så har jag hål och fråga mig inte hur jag har lyckats fixa det asså. Det är lite synd om mig tycker jag, ska tillbaka till tandläkarn den 8 September för att laga hålet. "btw sofie är bäst/Sofie"!
Sen efter att jag var hos tandläkarn så åkta jag hem och åt, sen blev det av till Sofie och här sitter jag nu och bloggar (vilket jag alltid måste göra enligt Sofie).
Har precis skrattat en hel del åt några gamla minnen ifrån Gränna haha, får ta och åka till Gränna här snart igen och träffa Li :)
Nej nu ska jag fortsätta vara med Sofie, lägger väl upp inlägg imorgon igen.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Madde

Drygt med hål.

2010-08-19 @ 09:18:50
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0