Stannar hos kusinen

Rubriken säger väl allt, kommer stanna hos Angelica idag med får se om jag kanske stannar imorgon med. Igår så varvi på Harry B James och kollade på live banden, trodde inte att jag skulle bli så jävla full igår. Det var inte bra att jag blev det heller för det slutade i kaos på vissa saker plus att jag lyckas paja mitt lillfinger så nu måste jag gå tejpad i typ 2 veckor för att det ska läka. Om man bortser från kaoset som blev igår så var det en riktigt trevlig kväll, idag blir det absolut ingen alkohol och det kommer det inte bli på ett tag nu känner jag.
Just nu så står Angelica och klipper hennes kompis och jag sitter här och lyssnar på Secondhand Serenade, får se om jag bloggar sen igen kanske kanske inte.
Peace out.



Bjuder på en gammal bild på mig och Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0