Sommaren 2010

  • Jag har tagit studenten
  • Jag har badat utomhus
  • Jag har bränt mig
  • Jag har krökat som aldrig förr
  • Jag har blivit kär!
  • Jag har firat en hel galen midsommar
  • Jag har tältat
  • Jag har kollat på en hel del filmer
  • Jag har saknat min älskling galet mycket i 2 veckor
  • Jag har blivit arg
  • Jag har gråtit
  • Jag har fått mina livs skratt
  • Jag har blivit medtvingad på en heeeel del grejer av Sofie och Matilda
  • Jag har sett Johnossi, Crashdiet och Bullet
  • Jag har vänt mitt dygn
  • Jag har sovt bort hela dagar
  • Jag har kollat på fotboll
  • Jag har firat inte bara 1 månad utan 3 månader med den bästa
  • Jag har lärt känna en massa nya människor
  • Jag har träffat Björn Gustafsson
  • Jag har klippt mig
  • Jag har tattuerat mig
  • Jag har knappt bott hemma
  • Jag har en massa nya framtidsplaner
  • Jag har fått min axel,mitt lillfinger och min tumme ur led
  • Jag har haft sönder en bussdörr
  • Jag har haft sönder min mobil
  • Jag har hittat en massa ny musik
  • Jag har bastat utan värme, eller?
  • Jag har badat utomhus mitt i natten
  • Jag har druckit en hel del vin, usch!
  • Jag har druckit förbannat mycket ÖL
  • Jag har cyklat i två timmar, men resan skullet tagit 45 minuter
  • Jag har sett Sofie gå in i 2 stolpar på en o samma kväll
  • Jag har gått en massa promenader
  • Jag har vart mycket i skate-parken
  • Jag har vart på Sofies student
  • Jag har lärt mig en hel del nya saker
  • Jag har fortsatt skriva på min bok
  • Jag har fått en ännu starkare vilja till att flytta hem ifrån
  • Jag har var mycket med familjen och släkten
  • Jag har haft spelkvällar med pappa
  • Jag har fått laga Sofies data ifrån virus
  • Jag har sett min äldsta lillebror full
  • Jag har tappat min röst tack vare studenten
  • Jag har rensat bland kontakterna jag haft förut
  • Jag har blivit besatt av Lost
  • Jag har vart på Pretzeltown och Kringelfestivalen
  • Jag har vart på utomhusbio
Jag har haft den bästa sommaren hittills ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIE

BÄSTASTE MED FINASTE <33

2010-09-01 @ 17:09:25
Postat av: karro

LOST ÄGER!

2010-09-01 @ 20:44:00
URL: http://cirkusastma.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0