Snart..

.. Så bär det av ner till prezteltown festivalen på stan, kommer säkert vara en hel del people man känner där. Kommer vara där hela dagen dels för att min kompis spelar och sen för att Johnossi spelar klockan 22.00 (Y) Men just nu så sitter jag hos Sofie för vi kommer nog inte ses förs rätt sent ikväll eftersom att jag ska iväg och sen ska hon iväg. Jag hoppas att ni har lyssnat på musik tipsen som jag la upp tidigare idag, dom låtarna är ritkigt bra faktiskt men dock så blr man bara fest sugen när man hör dom haha. Men festa blir det inte förs på lördag, det kommer bli soft det.
Nej nu ska jag sluta skriva här vi får väl se om jag lägger upp ett inlägg senare ikväll då.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0