My Own Life

Har inte haft så mycket ork till att blogga för att jag har inte vetat vad jag ska skriva när jag väl loggar in och sätter mig vid bloggen. Men nu vet jag exakt vad jag ska skriva, jag kommer ge er musik tips idag också ;)

Imorgon så kommer jag att åka till Skogås där min kära kusin bor och hon ska klippa mig, säger bara shiit vad jag längtar för jag orkar inte med långt hår längre. Har gett henne fria händer så vi får se hur resultatet blir och jag behöver inte vara orolig för att hon är grym på att klippa! Ska kolla med henne om jag kan stanna hos henne ett par dagar för att Sofie dissar och drar till Dalarna med Matilda haha, men sen är det rätt skönt att komma bort från slöddertälje (Södertälje) också.
Idag så kommer jag inte göra så mycket, kommer träffa Sofie senare och vi ska bara softa och kolla på film tillsammans vilket kommer bli mys!
Slänger iväg ett inlägg senare också men nu tänker jag ge er musik tips (Y)

Musik:

Sonic Syndicate - My Own Life
(nya favorit låten)
Crashdiet - Generation Wild
Crasdiet - Beautiful Pain
Blowsight - Bandit For Life
30 Seconds To Mars - Closer To The Edge
The Ataris - The Boys Of Summer


Kommentarer
Postat av: Malin B

fan va bra låt tips! :)

2010-08-17 @ 01:19:01
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0