My Love

Det spelar ingen roll vad som sägs eller utav vem det sägs av, för att jag älskar dig lika mycket för det och ingen kan hålla dig borta ifrån mig. För att du är mitt allt, du är mitt liv och du äger mitt hjärta! Du vet vad jag har sagt till dig och det jag har sagt är ord som kommer ifrån mitt hjärta, jag kommer alltid stå vid din sida oavsett vad det än gäller. Jag har sagt att jag bara älskar dig mer och mer för varje dag och det står jag fast vid för att det är så det är, jag är inte bara "kär" i dig jag är fu**ing förälskad i dig. Det är snart 3 underbara månader med dig och fler kommer det att bli, för dig kommer jag inte släppa inte så länge du ber mig att släppa vilket jag tror att du INTE kommer att göra heller. Varje liten sak vi gör tillsammans betyder så sjuukt mycket för mig och dö gammal det kommer jag garanterat göra för varje gång vi är så får man alltid ett skratt som förlänger livet. Jag kommer vara din nu och föralltid, det är ett löfte jag håller och du vet om att jag inte bryter mina löften.
Jag älskar dig!!♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

NI är SÖTA!!!!

2010-08-24 @ 09:34:54
Postat av: Karlsson

svar till Matilda: Thanks!!

2010-08-24 @ 11:37:55
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Va sött :)

2010-08-24 @ 21:33:15
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Lina Rasjö

Oh! Ni är såå söta!

2010-08-25 @ 13:19:49
Postat av: dajana

glad för din skull hjärtat. <3

2010-08-25 @ 16:31:32
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: SOFIE

jag älskar dej sååå, du förstår inte!! Du göra mina dagar, du får mig att le, du gör mig lycklig! finns ingen finare än du baby <33

2010-09-07 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0