Jag gör vad som helst för dig !

Det spelar ingen roll om jag ska gå igenom eld eller vatten för dig,
Det spelar ingen roll om jag ska behöva gå igenom blod, svett eller tårar för dig,
För att jag gör allt för dig babe allt verkligen.
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går,
När jag inte är med dig så saknar jag dig,
Men när jag är med dig så fyller du upp mig med all kärlek som går
Och du ger mig en trygghet som är obeskrivlig.
Jag vill bara vara med dig ingen annan,
För att du är den enda i mitt liv.
Och jag kommer heller aldrig att lämna dig,
Så länge du inte ber mig om det.
Jag kommer alltid att stå vid din sida oavsett vad,
Ställa upp för dig på allt.
Min kärlek till dig är helt obeskrivlig,
Men det jag kan säga kortfattat är

Jag Älskar Dig !


Kommentarer
Postat av: Anonym

awwwwwwwwwww

2010-08-02 @ 03:22:48
Postat av: SOFIE

DU ÄR VÄRLDENS FINASTE, JAG ÄLSKAR DIG <33 !!

2010-08-06 @ 14:14:44
Postat av: Karlsson

svar till Sofie: Som sagt jag älskar dig också hur mycket som helst! <33

2010-08-07 @ 14:57:12
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0