I belive in nothing

Idag har det vart födelsedags firande hemma hos mig eftersom att mamma fyllde år, trevligt sällskap och mycket skratt vilket det oftast är när familjen är samlad. Sofie kom också över vilket gjorde det ännu bättre! Ska kanske vara barnvakt sen till Sussi's barn så att hon kan följa med mamma och träna, vi får se om jag orkar för idag kommer det bli en tidig kväll för att jag måste upp fett tidigt imorgon för att jag måste ringa ett par samtal. Usch vad jag hatar telefon tider och telefon kö som man måste ställa sig i. Så imorgon blir det sittandes vid telefonen -.-

"This never ending story, It fall with pride and faith, We all fall short of glory, Lost in myself"


Kommentarer
Postat av: matilda

tack! din kommentar värmer verkligen, speciellt att du tyckte att det var välskrivet då det är vad jag försöker satsa mest på :) så tack igen!

2010-08-17 @ 18:38:55
URL: http://matildathors.blogg.se/
Postat av: SOFIE

sv: Joho, var visste med deej igår <33

2010-08-17 @ 22:09:15
Postat av: matilda

okej, såg några bilder på dig, söt e du! :)

2010-08-18 @ 16:09:33
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0