Helg det gillar vi

Äntligen helg, fast det kändes som om att det nyss var helg men det är tummen upp på det ändå! Idag blir det vara med Sofie och Matilda sen säkert några fler och självklart så finns det vin med i bilden, jag kommer nog aldrig lära mig att tycka om vin -.- Men man tar vad man har right? Men det kommer nog bli awesome, plus att i helgen så är det kringel festivalen och den invigs idag så ner på stan kommer det troligtvis bli sen idag också.
Igår var jag och Sofie på stan med Matilda, Paulina och Freja vi var på utomhusbio på Maren men filmen sööööööög så vi var inte där så länge. Men den tiden vi var där så var det bara trevligt iaf :)
Nu ska jag fortsätta nörda facebook. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0