För tidigt med Bollnäs-Martin

Godmorgon Godmorgon på er.

Vakade för ca. 1 timma sen för att jag trodde att telefon tiden började klockan 8 men icke sa nicke det är klockan 9 som telfeon tiden börjar. Dom borde byta på deras hemsida!! Aja nog med det, just nu så sitter jag och lyssnar på Bandit och just nu så är progmarledaren Bollnäs-Martin där och han är bara bäst helt enkelt, jag tycker att det är han som gör nästan att det blir mer värt att lyssna på Bandit.
Om ungefär 5 minuter så ska jag sätta mig i den där förbannade telefonkön, så att så kul kommer jag att ha nu på morgonen. Dagen blir ju inte bättre med att jag ska till tandläkaren kl. 15.00 just nu så ger jag inte tummen upp för den här dagen -.-'


Den här texten vill jag gadda (ta bort boardshop) men jag vet inte vart jag skulle sätta den isf!

Kommentarer
Postat av: MATILDA :D

jag tycker du ska tattuera in den på kinden ;)

2010-08-18 @ 14:48:18
Postat av: Karlsson

svar till matilda: Haha njae inte kinden direkt ;D

2010-08-18 @ 17:10:44
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0