Everything

Jag vet att det har vart en riktigt dålig uppdatering ifrån min sida, men det beror på en massa saker och jag ska ta och ändra på det och börja uppdatera så mycket som jag gjorde förut.

Idag har jag fixat det där med jobbet, sa upp mig där ifrån pga en massa olika skäl. Sen var jag på stan och lämnade in jobbansökan till andra jobb som jag hoppas på att jag kanske lyckats på napp på. Sen så träffade jag Sofie och var med henne en stund, jag försökte lära henne Texas Holdem och det gick faktiskt rätt bra (tycker jag iaf haha). Jag, min 7 åriga lillebror och Sofie satt och spelade det tillsammans ett tag hos mig men sen så drog Sofie och skulle träffa några kompisar. Så då satte jag mig och spelade Saints Row 2 på Xbox 369 :D Jag fick sällskap utav min bror som älskar att kolla på när jag spelar. Stängde av spelet för typ en timma sen, hehe jag satt och nördade typ i 4 timmar (a) ibland så får man !
Nu så sitter jag inne på facebook, msn och bdb och bara softar runt.
Vem vet jag kanske slänger iväg ett inlägg sen senare igen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild !:) allt bra idag ?



kram

2010-08-05 @ 19:22:51
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0