En kväll är aldrig sig lik en annan

Igår blev det "krök" hos Karro och det var det ett trevligt sällskap verkligen. Kvällen var som en barg o dalbana men den slutade bra iaf, många tårar från olika håll och mycket serious talk. Men saker och ting löste sig iaf! Och Karro du vet att jag finns där om du behöver prata 5 års vänskap kastar man inte iväg och babe det kommer fixa sig alltihopa på ett eller annat sett i promise.
Jag är förvånad över att jag mår så pass bra som jag gör idag ändå eftersom att det blev en del alkohol igår men jag vaknade inte förs klockan 4 idag vilket kanske inte var så bra eftersom att hela dagen i princip är borta då. Men ska snart hoppa in i duschen och bli "människa" igen sen blir det träffa älsklingen ska försöka tvinga med henne på en promenad, vi får se om jag lyckas med det haha.

Jag saknar att sjunga!!

Kommentarer
Postat av: karro

Du är bäst!

2010-09-01 @ 20:45:52
URL: http://cirkusastma.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0