Closer to the edge

Okej det blev ett för långt uppehåll mellan inläggen, men det beror på att Sofie kom hem från Dalarna och jag har umgåtts med henne. Och jag Sofie jag skyller på dig nu (a) !
Dom här senaste dagarna som sagt har spenderats med Sofie och igår så var vi hos Lovisa tillsammans med Matilda, Freja, Tova, Niklas och Paulina. Det var en värd kväll faktiskt, kul sällskap och allt sånt så tummen upp på det (Y)

Mitt lillfinger gör fof ont men jag måste börja röra mer på det så har tagit bort tejpen, vi får väl se om det blir bättre annars så får jag ju åka till sjukhuset. Och sen är det så att jag har blivit galet beroende av 30 Seconds To Mars igen haha har ett par låtar med dom som jag kommer tipsa om här på bloggen idag och jag tycker verkligen att ni ska lyssna på låtarna för deras budskap i låtarna är as bra och sen deras musik överhuvudtaget är riktigt bra!

Musik:

• 30 Seconds to mars - Closer to the edge
• 30 Seconds to mars - Vox Populi
• 30 Seconds to mars - 100 Suns
• 30 Seconds to mars - Search and destroy

Sen har dom ännu fler låtar som är grymma, i princip alla deras låtar är grymma satt ta och lyssna på dom iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0