31/8-10

Det är den sista Augusti och sommaren är i princip helt över nu, bra att den sista dagen är en solig dag iaf. Och snart börjar hösten ordentligt, jag gillar hösten för att det är såna fina färger ute eller iaf så länge solen lyser men jag gillar den ändå!
Jag skulle egentligen vart på et möte klockan 11 idag men det mötet blev inställt och jag fick en ny tid imorgon istället, det sög lite grann för att både jag och Sofie hade kunnat sova ett tag till men istället gick vi upp kl.9 för att jag trodde jag skulle på möte men men vad ska man göra. Nu så är jag hemma hos älskling och hon gåller på och gör sig i ordning för att hon ska till skolan om ca. 1 timme och jag tror att jag ska dra ut och springa sen när hon är i skolan. Känner att jag behöver komma igång på något sett när det gäller träning för att konditionen ligger på botten haha, så vi får se om jag är duktig idag eller inte.
Ikväll ska iaf jag och pappa spela tillsammans det var ett tag sen vi gjorde det och nu när mamma är i Grekland så har vi inte henne som tjatar på oss över att stänga av spelet så det är väl en liten fördel, men vi saknar henne jätte mycket idag har hon vart borta i exakt 1 vecka och kommer hem om 8 dagar så det är en tid kvar innan hon kommer hem. Men nu ska jag vara social med älsklingen, slänger nog iväg ett inlägg senare igen.



Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0