Sofie är bäst !

Rubriken var dock inte min idé men den passar nog in rätt bra nu, efter att haft en awesome dag så kom dock en svacka. Men den svackan är borta nu, för Sofie räddade mig!
Just nu ligger jag as skönt i hennes säng och jag lovar det är fanimig den skönaste sängen :D
Har gett ett nytt löfte om bloggen till henne nu iaf, ska försöka komma igång lika mycket som jag var förut när jag bloggade... Så värt ett försök är det.
Men dagen lär ju avslutas grymt eftersom att jag är här, kan ju inte bli bättre tror jag?! Bättre än att sitta hemma och nöta på saker o ting i huvudet. Kan jag lika gärna komma hit och vara en glad person som jag alltid brukar vara annars. Tänker inte deppa ihop något mer nu, det är nog med det. Ställa sig på båda benen och inte falla igen, det är mitt mål nu och jag kommer nå det målet också.
Men är glad över att man träffa massa bra folk på stan idag också, och jag peppar galet inför Fredag. Dels för att det är mösspåtagning, valborg, troligtvis Nykvarn med klassen, sen vidare till Erika girl.

And i think thats all for me today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0