Rubriker är fan inte det lättaste att komma på!!!

Nu sitter jag här framför datan igen, är det något ovanligt? Njaee inte direkt.
Dagen har vart riktigt skön, vart duktigt nästan hela dagen eller jaa jag har iaf inte vart speciellt lat hela dagen det är mer sant.
Träffa Sofie senare under dagen, det var soft soft. Vi gick en promenad som vi gör rätt ofta, fan vad vi är duktiga haha :D Sen så drog vi hem till mig, och det var ju inte speciellt spännande mer än att mamma lyckades fixa virus i sin data som jag var tvungen att hjälpa henne med. Det tog ju sin lilla tid men jag kirrade det ändå, sen drog jag och Sofie vidare hem till henne där jag då skulle hjälpa henne med att installera Microsoft Office för att hennes laggar. Men tror du det funka? Nej självklart inte, ingen data har dirket tyckt om mig idag och Sofies data måste verkligen HATAT mig.
Så nu tänker jag bara sitta här vid min data som iaf älskar mig och kolla runt lite på facebook och så tillsammans med jordgubbsglass och cola mmhmmh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0