Nu är det liksom såhär..

Att jag sitter hos Sofie, äter godis, lyssnar på musik, inne på facebook och dricker redbull. Bättre än så kan det ju just nu inte bli! Och dagen i sig har vart as bra med, slutade tidigt drog hem till muppen själv. Sen så drog vi ner på stan och käkade på Nancy's och jaa idag igen, man tröttnar aldrig haha. Och hur jag har vart idag ska vi inte prata om, har vart på ett sånt där flippat humör drivit om allt och nästan alla, drygat som fan. Men jag fick ju Sofie att börja as garva iaf så det tror jag nog är ett plus i kanten haha!
Och jag har börjat peppa as mycket för imorgon, satan i gatan MÖSSPÅTAGNING för faaaaaan + Valbrog och träffa underbart folk.<3

Men nu ska jag inte skriva mera, kanske kommer ett inlägg senare...vem vet vem vet?!
Btw, det åskar ute..det är lite mysigt sådär haha :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

<33

2010-04-29 @ 22:10:37
URL: http://sofieannalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0